FAQ
Przedstawiamy przykładowe pytania i odpowiedzi na nie, tak aby ułatwić kontakt z klientem.
Czy jest możliwy odbiór osobisty ?
Tak, odbiór osobisty może odbywać się nie tylko w godzinach pracy ze względu na lokalizację firmy położoną obok posesji właściciela ale również i wieczorem bądź na weekendzie. W tym celu wcześniej prosimy o kontakt telefoniczny.
Czy jest możliwy dowóz do klienta ?
Do 15 km dowóz klienta GRATIS ! powyżej cena 1,50zł za każdy kilometr
Ile gwarancji otrzymujemy na wykonany produkt ?
Otrzymują Państwo gwarancję techniczną na mebel bez gwarancji niszczenia ponieważ my nie odpowiadamy za to czy mebel leży w każdą zimę pokryty pół metrowym śniegiem lub zalany wodą - w takiej sytuacji wcześniej czy później każdy drewniany mebel ulega niszczeniu.
Czy meble są dobrze zaimpregnowane w ochronie przeciw murszu ?
Tak, meble są zaimpregnowane drewnochronem bezbarwnym.
Czy możemy otrzymać jakiś rabat ?
Przy zakupie większej ilości jak najbardziej będzie należał się dany rabat.
Z jakiego drewna meble są produkowane ?
Olcha, suszona do ok 12% i sezonowana.
Jaki czas realizacji danego zamówienia ?
Realizacja następuje "od ręki" dla typowych projektów mebli. Pozostałe zamówienia realizowane są w cyklu tygodniowym.
Czy może Pan wyprodukować nam wymyśloną przez nas wizję mebli ?
Oczywiście, nie ma najmniejszego problemu. Proszę się skontaktować bądź odwiedzić siedzibę firmy a omówimy szczegóły.
Jak dbać o zakupione meble ?
Meble w chwili zakupu są zapuszczone drewnochronem bezbarwnym, są wyszlifowane i przygotowane do malowania wedle uznania klienta. Aby dbać o długotrwałość mebli mimo, że są one zaimpregnowane najwyżej jakości preparatami polecamy również schowanie mebli na okres zimowy do suchych pomieszczeń zawierających dach nad głową. Umożliwi to ich ochronę i cieszenie się nimi przez długie lata.